انتشار : 1399/09/11 بازدید : 162

سامانه نوبت دهی تلفنی مراجعین نظام دامپزشکی مازندران شروع بکار کرد.

دکتر گلپایگانی گفت: نظام دامپزشکی استان مازندران به عنوان تشکلی سلامت محوردر جهت سلامت جامعه و مراجعین همواره گام برداشته ، به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا ، این اقدامات بیشتر شده است.

رئیس شورای نظام دامپزشکی مازندران گفت : این شورا به منظور کاهش ترددهای مراجعین ، عدم ازدحام ، همچنین تکریم ارباب رجوع از لحاظ صرفه جویی در وقت و هزینه  سیستم نوبت دهی تلفنی را اجرا نموده است. چند ماه پیش از این نیز   سیستم نوبت دهی حضوری (استند) را اجرایی کردیم و همانگونه که به مردم و مسئولین اجرایی قول داده بودیم، نوبت دهی تلفنی نیز در آذرماه راه اندازی شد.

دکتر گلپایگانی در تشریح کارایی این سامانه گفت: در این سامانه بهره برداران (دامداران و مراجعین) و همکاران عضو نظام دامپزشکی می توانند از طریق تماس تلفنی در هرجای ایران برای حضور و ملاقات با اعضای شورا و کارشناسان  نوبت بگیرند و در ساعت مشخصی که از طریق پیامک به انها اعلام میشود ، به نظام دامپزشکی استان مراجعه نمایند.

وی مزایای این سامانه نسبت به سامانه اینترنتی را ، دسترسی فراگیر به تلفن و امکان ارسال پیامک نوبت اخذ شده (مستند کتبی) برای متقاضی اعلام کرد.

دکتر گلپایگانی اظهار امیدواری کرد باتوجه به محدودیت تردد ها در ایام کرونا و لزوم کاهش تراکم در فضای اداری ،  استقرار این سامانه بتواند به کادر بهداشتی درمان  در بهبود شرایط بهداشتی و رسیدن به اهداف مورد نظر کمک کند.